بسمه تعالي
قرارداد اعطاي نمايندگي خدمات پس از فروش محصولات خانگی چرخ خیاطی مارشال و ریکار در سال 1404
ماده 1- طرفين قرارداد
قرارداد حاضرفيمابين شرکت نیکو دوخت ماشین پارسیان ( تولید کننده و نماینده انحصاری فروش و عرضه محصولات چرخ خیاطی مارشال و ریکار )
به نشاني : تهران خ خیام پایینتراز امامزاده سید ناصرالدین نبش کوچه جزایری ساختمان مرکزی مارشال به شماره ثابت 308517 که من بعد در اين قرارداد (( شرکت )) ناميده ميشود .
ماده2 - موضوع قرارداد
انجام کليه امور خدمات پس از فروش، فعالسازی گارانتی و آموزش اولیه چرخهای خانگی تحت برند مارشال، ریکارو همچنین کلیه مدلهای تولید شده این شرکت ( حتی خارج از لیست فروش ) و انجام کليه تعهداتي که در مقابل گارانتي محصولات در طول مدت ضمانت و بر طبق شرايط مندرج در کارت گارانتي دستگاه مربوطه و این قرارداد ذکر شده را میباشد.
ماده 3- مدت قرارداد
مدت قرارداد یک سال شمسي از تاريخ 01/01/1404 تا 29/12/1404 مي باشد .
در صورت عدم توافق برای ادامه ، نماینده طبق اعلام کتبي و یا اعلام مستند ، به شرکت اقدام کرده و در غیر اینصورت برای سال آینده با نرخ جدید اعلام شده از طرف شرکت ادامه همکاری با مفاد این قرارداد انجام میگردد.
ماده 4 – تکاليف و تعهدات نماينده :
1- نماينده متعهد مي شود کليه خدمات مربوط به تعمير ، آموزش اولیه و سرويس دستگاه ، همچنين تعهدات در قبال گارانتي ( در طول مدت ضمانت ) دستگاه هاي تعريف شده در ماده 2 این قرارداد را که در حوزه فعاليتش به ايشان ارجاع مي شود ، را حداکثر ظرف مدت 3 روز طبق دستورالعملهای تعريف شده از سوي شرکت و به نحو احسن به انجام رساند .
2- دریافت هر گونه اخذ وجه بابت ارائه خدمات گارانتی، فعالسازی گارانتی، آموزش اوليه و تحويل کالا توسط نماينده ممنوع ميباشد.
3- نماينده ميتواند ضمن توافق قيمت با مصرف کننده و در صورت تمايل مشتر ی، نسبت به آموزش کامل(برپايی شرايط کلاس ) و استفاده از پايه های جانبی چرخ ، از مشتری وجه توافق شده را دريافت نماييد .
يادآور ميشود که آموزش اوليه و فعال سازی کارت گارانتی توسط نمايندگان بصورت رايگان ميباشد .
3- درصورت مراجعه مصرف کننده جهت استفاده از خدمات پس از فروش ، نماینده میبایست قبلا نسبت به ثبت نام وعضویت در پنل همکاران در سایت رسمی شرکت مارشال اقدام کرده و سپس نسبت به تکمیل اطلاعات خواسته شده در سایت رسمی شرکت مارشال ( www.iranmarshall.ir ) اقدام نماید.
4- نماینده موظف میباشد که دستگاه پلمب و یا بازشده ای که کار زیادی نکرده است را تحت پوشش گارانتی ببرد . بدیهی است که در صورت مراجعه دستگاه باز شده با کارکرد زیاد که دچار ایراد فنی شده و قبلا گارانتی آن فعال نشده ، شامل گارانتی نمیباشد و نماینده میتواند هزینه توافق شده جهت تعمیر را از مشتری اخذ نماید.
5- در صورت مراجعه کالای بازشده که قبلا توسط مشتری ، فعال سازی گارانتی آن از طریق سایت و یا درج سریال در پنل شرکت ثبت گردیده ، نماینده میتواند سریال گارانتی دستگاه را داخل پنل کاربری خود در قسمت خدمات ثبت نماید .
6- هر نماینده متعهد هست که محصولاتی را که قبلا توسط خودش گارانتی شده را حداقل به مدت زمان گارانتی آن کالا تحت پوشش خدمات و سرویس ببرد. بدیهی است که نمایندگی های دیگر، کالاهای گارانتی شده توسط فروشگاه دیگری را نمیتوانند سرویس دهند مگر در شرایط خاص (در شهر دیگر) با هماهنگی و تایید شرکت، نسبت به ارائه سرویس به مصرف کننده .
7- نماینده متعهد میشود که در صورت مراجعه فقط جهت سرویس مکرر کالایی که قبلا توسط خودش گارانتی شده ، نسبت به ارایه سرویس به مشتری اقدام نماید . بدیهی است که بابت آموزش کلی میتواند مجداآ وجه دریافت نماید.
ماده 5 – تعهدات شرکت
1- به موجب اين قرارداد آن گروه از محصولات چرخ خیاطی که در بسته بندي آنها کارت گارانتي قرارگرفته است و یا روی کارتن چسبانده شده ، طبق تعرفه جدید در سال 1404 برای هر سریال دستگاه مبلغ 150هزارتومان، در صورت ثبت سریال در پنل سایت مقرر و محاسبه میگردد.
2- بدیهی است که این مبلغ در ازای هر محصول تولید شده که چه سالم باشد و یا بدلایلی برای آموزش اولیه و یا رفع ایراد مراجعه شده باشد ، از طرف شرکت پرداخت میگردد.
3- شرکت موظف به درج اطلاعات آدرس نمایندگی در سایت رسمی شرکت به آدرس www.iranmarshall.ir در قسمت نمایندگی ها میباشد.
4- یک طرف هزینه حمل در زمان اعتبار گارانتی محصول ایراد دار به عهده شرکت میباشد، بدیهی است در غیراینصورت به عهده نماینده یا فرستنده کالا میباشد.
5- شرکت موظف به پرداخت مبلغ درج شده در حساب کاربری طبق تعرفه قیمت و متناسب با لیست وقت میباشد . که دریافت حساب به صورت نقدی یا خرید کالا در پنل امکان پذیر میباشد .
5- شرکت موظف به تامین قطعات برای نمایندگان در اسرع وقت میباشد . بدیهی است که قطعات مصرفی از جمله سوزن نخ کن ، پدال و دینام در صورتیکه هنگام بازکردن پلمب محصول از ابتدا دچار ایراد باشد بصورت رایگان ارسال و بدون هزینه برای مشتری تعویض میگردد. اما در غیر اینصورت چون این قطعات مصرفی در حین استفاده مصرف کننده بدلایلی از جمله استفاده ناصحیح و یا روغنکاری داخل دینام و یا مصرف کارگاهی زیاد ( استفاده مدام و بی وقفه بیش ازچندین ساعت طولانی ) دچار ایراد شده باشند ، جهت کارشناسی توسط تکنسین شرکت میبایست عودت داده شود تا مورد بررسی جهت ارسال رایگان یا مستلزم هزینه قرار گرفته شود.
6- کلیه قطعات دیگر محصولات چرخ خیاطی ( غیر از موارد قطعات مصرفی ذکر شده ) دارای گارانتی تعمیر و تعویض رایگان میباشد . بدیهی است که تعویض شکستگی قابهای بدنه در هنگام بازکردن پلمب محصول بعهده شرکت بوده و درصورتیکه نزد مصرف کننده دچار ایراد شده باشد ، هزینه آن توسط ایشان میبایست پرداخت گردد.
7- در صورتیکه نمایندگی توان تعمیرو سرویس چرخ خیاطی مورد گارانتی را نداشته باشد ، میتواند با هماهنگی تکنسین شرکت نسبت به ارسال آن به بخش خدمات مرکزی شرکت در تهران اقدام نماید.
ماده 6- فسخ قرارداد
1-هر گونه عدم همکاري با مراجعه کنندگان و یا عدم توانایی و مهارت در سرویس چرخ که گزارش شود و يا اقداماتی که موجب اختلال در کار خدمات پس از فروش و عدم رعایت حقوق مصرف کننده گردد ، از طرف نماينده ممنوع است و شرکت میتواند نسبت به ابطال قرارداد نمایندگی و حذف نام و آدرس نماینده خاطی در وب سایت رسمی شرکت و حتی جایگزینی نماینده دیگر در آن شهر به صلاحدید اقدام نماید.
2- هرگونه اخذ وجه اضافی و غیر متعارف و یا عدم پذیرش کالا برای گارانتی (غیر از چهارچوب ذکر شده در این قرارداد ) و یا صحبتهایی مبنی بر مداخله در قیمت کالای فروخته شده ، ویا امتناع از ارایه سرویس به دلیل اینکه از جایی دیگر خریداری شده است ، خلاف تلقی شده و در صورت شکایت چند مورد در این رابطه ، باعث حذف نام نمایندگی در سایت و به تبع آن منجر به فسخ قرارداد میگردد.
اين قرارداد در تاريخ ...............ميان طرفين ضمن عقد خارج لازم طي دو نسخه كه هر دو داراي حكم واحد است ، منعقد گرديد و جز در موارد مذكور در اين قرارداد حق فسخ قرارداد وجود ندارد.