نظرسنجی و رسیدگی به شکایات

یک عنصر ضروری در بنیان اجرایی شرکت نیکو دوخت ماشین پارسیان احترام به مشتری و ارائه خدمات مناسب است. ارائه این خدمات توسط همکارانی حرفه ای صورت می گیرد که در تماس روزانه با مشتریان و در خانه هایشان کار می کنند. این حرفه ای ها در واقع همان کارشناسان خدمات پس از فروش شرکت هستند.
شرکت نیکو دوخت ماشین پارسیان به منظور فراهم آوردن کیفیت محصولات با خدمات به همان اندازه برجسته، پرسنل نصب و نگهداری خود را با آموزش سطح بالا پروش می دهد و بر روی آخرین استانداردها و فن آوری ها تمرکز نموده و خدمات نوین و سریع خود را به مصرف کنندگان کالاهای خود عرضه می دارد. بدین ترتیب تکنیسین های شرکت نیکو دوخت ماشین پارسیان دارای بهترین آگاهی کامل از محصولات و سیستم ها هستند و با آخرین راه حل های جدید به روز می شوند و استانداردهای نگهداری کالا را تضمین می کنند.
شبکه خدمات پس از فروش و مرکز امدادرسانی مجاز شرکت نیکو دوخت ماشین پارسیان در طول سال ها رشد کرده است و اکنون از طریق کسب اعتماد، فروش گسترده ای به دست آورده است. امروزه مرکز پشتیبانی فنی شرکت متشکل از تکنسین های متخصص، قابل اعتماد و سازماندهی شده است. شبکه خدمات پس از فروش حرفه ای، تضمین بالاترین سطح خدمات، رعایت الزامات قانونی، و سیستم های امن و کارآمد برای حداقل مصرف انرژی دارا می باشد.

مشتریان گرامی می توانند با تکمیل فرم های زیر می توانند ما را در ارایه خدمات مناسب و برگزیده یاری کنند.